برگزاری چهارمین کارگروه تخصصی پیشگیری از سقط عمدی جنین در دانشکده علوم پزشکی تربت جام
با حضور دکتر مکارم، معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام و اعضای کارگروه چهارمین کارگروه تخصصی پیشگیری از سقط عمدی جنین برگزار شد.
چهارمین کارگروه تخصصی پیشگیری از سقط عمدی جنین در دانشکده علوم پزشکی تربت جام،با حضور دکتر مکارم، معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام و اعضای کارگروه در سالن جلسات معاونت بهداشت برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی و ارزیابی اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از سقط جنین و همچنین برنامهریزی برای اجرای مؤثرتر سیاستهای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برگزار شد.



نظر شما :