بازدید دکتر محمدی از چهارمین روز اردو جهادی سلامت در روستای حسن آباد بالا جام
دکتر محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام، از چهارمین روز اردو جهادی سلامت به مناسبت هفته دولت در روستای حسن آباد بالا جام بازدید کرد. این اردو با همت بنیاد علوی و بسیج جامعه پزشکی تربت جام و با حضور تیمی از پزشکان عمومی، جراحی زنان و زایمان و دندانپزشکان برگزار شد.
در این بازدید، دکتر محمدی از نزدیک با خدمات ارائه شده به ساکنین روستا آشنا شد و به ارائه حمایتهای لازم به شهروندان و مددجویان تاکید کرد. پزشکان حاضر در این اردو، با ارائه معاینات پزشکی و مشاورههای درمانی، نیازهای بهداشتی و درمانی مردم روستای حسن آباد را مورد توجه قرار دادند و به تقویت سلامت عمومی در منطقه پرداختند.
حضور مردم در این اردو و استقبال گرم آنان از خدمات ارائه شده، نشاندهنده اهمیت و ضرورت انجام چنین اقداماتی برای ارتقاء سطح سلامت در روستاهای کمتر برخوردار محسوب میشود. دکتر محمدی در پایان بازدید خود، از تلاشها و فداکاریهای تیم پزشکی و جهادی قدردانی کرد و بر ادامه این نوع فعالیتها در جهت خدمت به مردم تاکید نمود.



نظر شما :