برگزاری جلسه شورای راهبری دانشکده با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان
در این نشست تخصصی، عملکرد و برنامههای شش کمیته تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گرفت. اعضای شورا ضمن تحلیل وضعیت موجود، چالشهای پیشِرو را شناسایی کرده و راهکارهای عملیاتی جهت ارتقای عملکرد کمیتهها تدوین نمودند.
همچنین در این جلسه بر محورهای زیر تأکید شد:
توجه به بعد فرهنگی و استفاده از نیروهای ماهر برای ارتقای بهرهوری
توسعه زیرساختهای آموزشی و فناوری با رویکرد آیندهنگرانه
ضرورت برگزاری مستمر کمیتهها در راستای تحقق اهداف کلان دانشکده
توجه ویژه به شاخصهای ارزیابی عملکرد و پایش مستمر برنامهها
تقویت ارتباط با نهادهای فرادانشگاهی و بهرهگیری از ظرفیتهای استانی
این نشست گامی مؤثر در راستای انسجام مدیریتی، تصمیمگیری راهبردی و ارتقای سطح کیفی فعالیتهای دانشکده ارزیابی شد.
شایان ذکر است، پس از پایان جلسه، نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان از مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت روستای رحمتآباد بازدید کرده و با اهدای گل، روز بهورز و روز پزشک را تبریک گفت.



نظر شما :