برگزاری جلسه شورای راهبری دانشکده با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

۱۵ شهریور ۱۴۰۴ | ۰۶:۴۱ کد : ۷۶۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۶
جلسه شورای راهبردی دانشکده روز گذشته با حضور محمد مهدی مولوی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی، رئیس دانشکده، معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای راهبری دانشکده با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

در این نشست تخصصی، عملکرد و برنامه‌های شش کمیته تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گرفت. اعضای شورا ضمن تحلیل وضعیت موجود، چالش‌های پیش‌ِرو را شناسایی کرده و راهکارهای عملیاتی جهت ارتقای عملکرد کمیته‌ها تدوین نمودند.

همچنین در این جلسه بر محورهای زیر تأکید شد:

توجه به بعد فرهنگی و استفاده از نیروهای ماهر برای ارتقای بهره‌وری

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فناوری با رویکرد آینده‌نگرانه

ضرورت برگزاری مستمر کمیته‌ها در راستای تحقق اهداف کلان دانشکده

توجه ویژه به شاخص‌های ارزیابی عملکرد و پایش مستمر برنامه‌ها

تقویت ارتباط با نهادهای فرادانشگاهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی

این نشست گامی مؤثر در راستای انسجام مدیریتی، تصمیم‌گیری راهبردی و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دانشکده ارزیابی شد.

شایان ذکر است، پس از پایان جلسه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت روستای رحمت‌آباد بازدید کرده و با اهدای گل، روز بهورز و روز پزشک را تبریک گفت.

کلیدواژه‌ها: دانشکده علوم پزشکی تربت جام

آخرین ویرایش۱۵ شهریور ۱۴۰۴

نظر شما :