حضور دکتر وحید رحمانیان در نشست هماندیشی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور
این نشست به مدت دو روز و با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی سراسر کشور در محل در سالن شهید سلیمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزارشد.
این برنامه با حضور حجتالاسلام میراحمدی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت، دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت همراه بود.
حجتالاسلام میراحمدی در این نشست با تأکید بر ضرورت تحولخواهی در جامعه و تبدیل آن به یک گفتمان نخبگانی، خواستار برنامهریزی قوی، سنجیده و اثرگذار در حوزههای فرهنگی و دانشگاهی شد.
این گردهمایی فرصتی را برای همافزایی، تبادل تجربه و ارتقای برنامههای فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی سراسر کشور فراهم ساخت.



نظر شما :