بازدید ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام از روند راهاندازی دستگاه MRI
دکتر محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام به همراه جمعی از مدیران، از روند راهاندازی دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی سجادیه بازدید کرد.
در این بازدید، موضوعات مرتبط با نصب، نگهداشت، تاسیسات دستگاه و چالشهای موجود مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع موانع ارائه شد.
دکتر محمدی در حاشیه این بازدید بر تسریع در بهرهبرداری از دستگاه MRI و استفاده از ظرفیتهای آن برای ارتقای خدمات تشخیصی و درمانی بیماران منطقه تأکید کرد.



نظر شما :