پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۵ کد : ۵۴۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴
پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام

پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام

دانشکده علوم پزشکی تربت جام در سال ۱۴۰۲ شاهد تحولات چشمگیری در حوزه پرستاری بود. این تحولات، ارتقای سطح کیفی خدمات پرستاری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران را به دنبال داشته است.

 اقدامات انجام شده در این حوزه عبارتند از:

افتتاح کلینیک آموزش به بیمار و پرستار: این کلینیک با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های پرستاران در زمینه آموزش خود مراقبتی بیماران و خانواده‌هادر منزل وفالواپ بیماران بعد از ترخیص انان وافزایش سطح رضایتمندی و کاهش بستری مجدد بیماران تاسیس شده است.

کلنگ زنی ۱۸ واحد پانسیون پرستاری: ساخت این پانسیون‌ها گامی مهم در جهت رفاه حال پرستاران و رفع مشکل اقامت آنان در این شهرستان به شمار می‌رود.

کسب درجه یک بیمارستان‌های تحت پوشش در اعتباربخشی ۱۴۰۲: این موفقیت نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه پرستاران و سایر کادر درمانی در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران است.

کسب مقام پنجم کشوری و دوم استانی واحد شناسایی بیماران پیوندی و اهداء عضو این واحد با هدف شناسایی و ارجاع بیماران نیازمند به پیوند عضو به مراکز تخصصی تاسیس شده است.

برگزاری دوره آموزشی دو روزه توانمندسازی مدیران با حضور اساتید برجسته هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی وزارت بهداشت جهت مدیران پرستاری: این دوره آموزشی با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران پرستاری در زمینه مدیریت امور پرستاری برگزار شد.

شرکت ۵۰درصدکادر پرستاری در ۱۵ فاز آزمون صلاحیت حرفه‌ای و قبولی ۳۵ درصد کادر پرستاری در آزمون های فوق و اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و تعهد پرستاران به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های خود و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران است.

پیگیری راه اندازی مهد کودک جهت فرزندان همکاران در بیمارستان سجادیه: این اقدام گامی مهم در جهت رفع مشکل نگهداری از فرزندان همکاران و ایجاد آرامش خاطر برای آنان در حین انجام وظایفشان و حمایت از قانون جوانی جمعیت به شمار می‌رود.

فعال نمودن کارشناس زخم در بیمارستان‌ سجادیه : این اقدام با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به زخم‌های مزمن انجام شده است.

راه اندازی واحد رسیدگی به شکایات در بیمارستان های تحت پوشش و اخذ پسخوراند از این واحد واقدامات اصلاحی درراستای رفع مشکلات و موانع و افزایش رضایتمندی بیماران

کسب مدیر پرستاری نمونه کشوری۱۴۰۲

اعزام پرستار جهت اربعین ۱۴۰۲ در بیمارستان ها و مرز مهران

اجرای قانون تعرفه گذاری طبق دستورالعمل های وزارتی و بستر سازی در his بیمارستان ها

جذب ۲۷ نفر کادر پرستاری در آزمون استخدامی۱۴۰۲ در رشته های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل

این اقدامات ارزشمند نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه پرستاران دانشکده علوم پزشکی تربت جام برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و ارتقای سطح سلامت جامعه است.

خانم طاهره محمدی، مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام، در این خصوص اظهار داشت: "ما در حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام، متعهد به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و ارتقای سطح سلامت جامعه هستیم. اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ گامی در جهت تحقق این هدف والا بوده است. ما همچنان در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات نوین و ارتقای دانش و مهارت‌های پرستاران، سطح رضایت‌مندی بیماران را افزایش دهیم."

 این خبر نشان‌دهنده تلاش‌ها و دستاوردهای ارزشمند حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت جام در راستای ارتقای کیفیت خدمات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران است.


نظر شما :