نخستین اجلاس مدیران پرستاری مراکز درمانی کشور
تقدیر از ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام به عنوان ریاست دانشکده فعال در معاونت پرستاری
در نخستین اجلاس مدیران پرستاری مراکز درمانی کشور، دکتر عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، با حضور در جمع مدیران و مسئولان حوزه پرستاری، از زحمات و تلاشهای دکتر محمد محمدی، ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام، در جهت ارتقاء سطح علمی و فرآیندهای آموزش و برگزاری دوره های توانمندسازی تخصصی سرپرستاران در سراسر کشور تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نظر شما :