اداره امور مراکز تشخیصی و درمانی
شرح وظایف :
-
نظارت و ارزیابی به منظور تعیین نواقص و مشکلات موجود در مراکز آموزشی درمانی و درمانی دانشگاهی در رابطه با نیروی انسانی ، فضای فیزیکی و فرآیندهای کاری در بیمارستان ها
-
هماهنگی با معاونت توسعه در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و اصلاح فضای فیزیکی
-
دریافت گزارش عملکرد سالیانه بیمارستان ها و تطبیق آن با برنامه های آنان
-
کنترل و نظارت بر عملکرد مدیران بیمارستان از طریق بازدید محسوس و نامحسوس
-
ارتباط مستمر با مدیران بیمارستان در جهت رفع مشکلات مربوطه
-
جمع آوری نیازهای فصلی بیمارستان ها به نیروی انسانی ،تحلیل نتایج و اعلام نظر کارشناسی به معاونت توسعه
-
تعیین محل خدمت نیروهای طرحی و ضریب k معرفی شده از سوی معاونت توسعه
-
استفاده از نظرات کارشناسی علمی و کاربردی با مشارکت مدیران بیمارستان ها در پیشبرد اهداف گروه