اداره امور مراکز تشخیصی و درمانی

تعداد بازدید:۵۱۸

     شرح وظایف :

  • نظارت و ارزیابی به منظور تعیین نواقص و مشکلات موجود در مراکز آموزشی درمانی و درمانی دانشگاهی در رابطه با نیروی انسانی ، فضای فیزیکی و فرآیندهای کاری در بیمارستان ها

  • هماهنگی با معاونت توسعه در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و اصلاح فضای فیزیکی

  • دریافت گزارش عملکرد سالیانه بیمارستان ها و تطبیق آن با برنامه های آنان

  • کنترل و نظارت بر عملکرد مدیران بیمارستان از طریق بازدید محسوس و نامحسوس

  • ارتباط مستمر با مدیران بیمارستان در جهت رفع مشکلات مربوطه

  • جمع آوری نیازهای فصلی بیمارستان ها به نیروی انسانی ،تحلیل نتایج و اعلام نظر کارشناسی به معاونت توسعه

  • تعیین محل خدمت نیروهای طرحی و ضریب k معرفی شده از سوی معاونت توسعه

  • استفاده از نظرات کارشناسی علمی و کاربردی با مشارکت مدیران بیمارستان ها در پیشبرد اهداف گروه

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۳