تقدیر از دارو سازان شاغل در دانشکده و داروخانه های منتخب سطح شهرستان

۱۱ شهریور ۱۴۰۴ | ۰۷:۲۱ کد : ۷۵۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۵
به مناسبت روز داروساز، دکتر محمدی، ریاست دانشکده به همراه خانم دکتر عبدالرحمانی، مدیر غذا و دارو دانشکده با حضور در جمع داروسازان شاغل در دانشکده و داروخانه‌های منتخب سطح شهرستان، از زحمات این قشر خدوم تقدیر کردند.
تقدیر از دارو سازان شاغل در دانشکده و داروخانه های منتخب سطح شهرستان

در این بازدیدها، ضمن گفت‌وگو با داروسازان، بر نقش محوری آنان در ارتقای سلامت جامعه و ارائه خدمات دارویی ایمن و اثربخش تاکید شد. همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه داروسازان در شرایط مختلف، به ویژه در مواجهه با نیازهای دارویی بیماران، قدردانی به عمل آمد.

به پاس این خدمات ارزشمند، با اهدای لوح تقدیر و شاخه‌های گل از داروسازان قدردانی شد.

 

کلیدواژه‌ها: داروساز

آخرین ویرایش۱۱ شهریور ۱۴۰۴

نظر شما :