آیین افتتاح خانه بهداشت روستای باغ سنگان سفلی

همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان تربت‌جام، رئیس، معاونین، مدیران دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین محلی، خانه بهداشت روستای باغ سنگان سفلی به بهره‌برداری رسید.
۱۱ شهریور ۱۴۰۴ | ۰۷:۵۰ کد : ۷۵۷۲ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۴
مهندس مه‌آبادی در آیین افتتاح سه پروژه عمرانی، این طرح‌ها را از جلوه‌های نگاه عدالت‌محور نظام جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت جام گامی مهم در راستای رفع نیازهای مردم و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه است.
آیین افتتاح خانه بهداشت روستای باغ سنگان سفلی

دکتر محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام، در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین، افتتاح این مرکز را گامی مهم در راستای گسترش خدمات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت مردم منطقه دانست.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در زیربنایی به مساحت ۱۰۴ متر مربع احداث شده و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار خواهد داد.

ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: همزمان خانه بهداشت روستاهای تغز سفلی و قادرآباد نیز به بهره برداری می رسد. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در پایان بر تداوم توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق روستایی تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این مرکز بتواند نقش مؤثری در ارتقای کیفیت زندگی مردم ایفا کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: خدمت به مردم دِینی بر گردن مسئولان است و باید در هر شرایطی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد. مه‌آبادی افزود: دشمنان ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه نیز نتوانستند این کشور قدرتمند را از پای درآورند و این نشان‌دهنده استواری و مقاومت مردم و نظام است.

وی در پایان ضمن قدردانی از علما، مسئولان و مردم، برای همه شهروندان آرزوی خیر و برکت و روزهایی سرشار از نیکی و موفقیت کرد.

 

 

کلیدواژه‌ها: افتتاحیه خانه بهداشت هفته دولت

آخرین ویرایش۱۱ شهریور ۱۴۰۴

نظر شما :