شرح وظایف
- بررسی و کارشناسی نیاز تجهیزات پزشکی مراکز تحت پوشش اعم از جمع آوری نیاز و تخمین بودجه هر مرکز
- کارشناسی کیفیت و بررسی قیمت تجهیزات پزشکی جهت خرید دستگاه
- انجام فعالیت های مرتبط با اخذ مجوزهای مرتبط با تجهیزات پزشکی
- بررسی قراردادهای خرید تجهیزات پزشکی از لحاظ مشخصات فنی دستگاههابررسی و تایید فاکتورهای خرید
- تعیین هزینه های طول عمر تجهیزات پزشکی
- بررسی موجودی انبار تجهیزات پزشکی
- توزیع تجهیزات پزشکی در مراکز براساس نیاز
- کارشناسی تجهیزات اسقاط و مازاد
- نظارت بر فرآیند خرید تجهیزات پزشکی مراکز تابعه
- کارشناسی و نظارت بر کمیته خرید مراکز
- بررسی و تعیین مشخصات فنی تجهیزات پزشکی
- تهیه چک لیستهای نظارتی تجهیزات پزشکی
- پیشنهاد ارتقاء چک لیستهای ارزشیابی مراکز بهداشتی-درمانی
- گردآوری استاندارد و تخصیص و چیدمان تجهیزات پزشکی متناسب با هر بخش
- کارشناسی رسیدگی به شکایات مرتبط با تجهیزات پزشکی
- ارزشیابی مراکز بهداشتی – درمانی دولتی و خصوصی
- بررسی و کارشناسی صدور پروانه بهره برداری مرتبط با تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش دانشگاه
- انجام ماموریتهای مرتبط با مراجع ذیصلاح حقوقی و نظارتی در سطح دانشگاه و وزارتخانه
- انجام ماموریتهای مرتبط با مراجع ذیصلاح قضائی در حوزه تجهیزات پزشکی
- نظارت بر عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات کنترل کیفی و صادرکننده گواهینامه های مدیریت کیفیت در حوزه تجهیزات پزشکی
- بازدیدهای دوره ای و موردی تجهیزات پزشکی
- تدوین چک لیست نظارت بر واحدهای توزیع تجهیزات پزشکی
- نظارت بر عملکرد شرکتها و اصناف تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش
- نظارت بر رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش
- نظارت بر فاکتورهای خدمات پس از فروش
- نظارت بر قراردادهای خدمات پس از فروش
- نظارت بر فرآیندهای امحاء و اسقاط تجهیزات پزشکی
- نظارت بر نقل و انتقال تجهیزات پزشکی
- نظارت بر ارتقاء و به روز رسانی سیستم جامع مدیریت تجهیزات پزشکی
- پیشنهاد بودجه نگهداشت تجهیزات پزشکی