مسئول مربوطه :
محمد نبی زاده
سمت:
مسئول دفتر نمایندگی گزینش
شرح وظایف:
1. اداره امور اجرایی و هماهنگی امور واحدهای گزینش طبق دستورالعملهای هیئت مرکزی و هیات عالی گزینش
2. اجرای کلیه مصوبات هسته گزینش هیئت مرکزی و هیات عالی گزینش
3. صدور احکام انتصاب کارکنان پس از بررسی و تایید هسته گزینش
4. ارتباط و هماهنگی لازم با دستگاه متبوع جهت اخذ امکانات مورد نیاز دفتر اعم از پرسنل فضای کار، وسایل نقلیه و..... جهت انجام صحیح وظایف محوله پیشنهاد
7. انجام مکاتبات لازم با هسته گزینش سازمان مربوطه واحدهای تابعه و داوطلبان جهت ابلاغ مصوبات و آرای گزینش و پیگیری امور جاری
8. پیگیری نیازهای دفتر نسبت به امکانات و نیروهای انسانی در موارد استثنایی پیش بینی نشده یک ماه قبل از شروع امور گزینشی به بالاترین مقام دستگاه
9. نظارت بر اجرای دقیق گزینش مشمولین تبصره ۲ ماده 2 قانون گزینش اعزام به ماموریت ثابت خارج از کشور ، ماموریت و به دستگاه دیگردرمشاغل حساس بورسیه شدن داوطلبان مراکز آموزش عالی وابسته به دستگاه ها
10. تدوین گزارش از عملکرد دفتر و ارائه به هیات مرکزی و بالاترین مقام دستگاه
11. برنامه ریزی و پیگیری جهت تشکیل منظم جلسات گزینش
12. انجام اقدامات لازم جهت شرکت کارکنان دفتردر برنامه های آموزشی مصوب
13. نظارت در اجرای امور رایانه ای در دفتر طبق مصوبات هیات مرکزی و هیات عالی گزینش
14. انجام کلیه امور پشتیبانی ، اداری ، روابط عمومی ، تدارکات و......دفتر گزینش
15. انجام کلیه اقدامات اجرایی مربوط به رسیدگی به شکایات داوطلبان در مرحله اول تجدیدنظر
16. پیگیری جهت رعایت زمان بندی فرایند گزینش داوطلبان
17. شرکت در جلسات شورای مدیران اداره متبوع
18. برنامهریزی جهت شرکت نماینده گزینش در مصاحبه های تخصصی دستگاه.