شرح وظایف پاسخگویی به شکایات

تعداد بازدید:۵۵

وظایف پاسخگویی به شکایات


  1. دریافت شکایات حضوری و غیر حضوری مراجعین از واحدهای تحت پوشش و کارکنان دستگاه

  1. بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی

  2. بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور

  3. پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان

  4. جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام اجرایی دستگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد.

  5. پیگیری نتایج گزارشهای تهیه شده

  6. پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۴۰۲