شرح وظایف پاسخگویی به شکایات
وظایف پاسخگویی به شکایات
-
دریافت شکایات حضوری و غیر حضوری مراجعین از واحدهای تحت پوشش و کارکنان دستگاه
-
بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
-
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور
-
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
-
جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام اجرایی دستگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد.
-
پیگیری نتایج گزارشهای تهیه شده
-
پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان