رضایت سنجی عموم مردم

رضایت سنجی ارباب رجوع از خدمات
  • 0
  • شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمائید. با تشکر. (تکمیل مشخصات هویتی اختیاری است)
    1
  • نام*
    2
  • نام خانوادگی*
    3
  • شماره تماس*
    4
  • تاریخ مراجعه*
    5
  • معاونت مربوطه*
    6
  • برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟*
    7
  • *خوبمتوسطضعیف
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
    نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
    نظم، ترتيب وسهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده
    8
  • چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمت و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمائید.*
    9