روابط عمومی قلب تپنده سازمان / روابط عمومی شوق اداری نه شغل اداری

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۷ کد : ۱۳۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۲۹
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: روابط عمومی‌ها در سازمان همانند یک شاهرگ عمل کرده و با علم و اطلاع از درون سازمان، شرایط ارتباط با بیرون را فراهم می‌سازند.
روابط عمومی قلب تپنده سازمان / روابط عمومی شوق اداری نه شغل اداری

به گزارش خبرگزاری وبدا جام، دکتر محمد افکار در جلسه رابطین روابط عمومی دانشکده با توجه به اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی سازمان گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به عموم و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

وی با تشبیه سازمان به بدن انسان و روابط عمومی به تب سنج، افزود: پدیده هایی در سازمان هستند که ممکن است خوشایند و یا آزار دهنده باشند پس در نتیجه باید برای رفع این امور از روابط عمومی ها که مانند تب سنج عمل می کنند استفاده کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: درواقع روابط عمومی باید انرژی مثبت به سازمان خود تزریق کند، البته این بدان معنی نیست که نباید پیام‌های منفی را دید، بلکه باید همواره پیام‌های منفی را دید، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بتوان مسائل و مشکلات را حل کرد.

دکتر افکار در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جوان در روابط عمومی باید باخلاقیت های خود محتوایی با کیفیت تولید کنند و از روزمرگی پرهیز نمایند تا حرکت روابط عمومی زنده، پویا و ملموس شود.

کلیدواژه‌ها: روابط عمومی علوم پزشکی تربت جام قلب تپنده تب سنج دکتر محمد افکار

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۰

نظر شما :