برگزاری کمیته آسیبشناسی بررسی شکایات دانشکده علوم پزشکی تربت جام
به گزارش خبرنگار وبداجام؛ در این جلسه، گزارش عملکرد حوزه بازرسی در خصوص رسیدگی به شکایات در سه ماهه سوم سال 1402 ارائه گردید.
این گزارش شامل مواردی چون: آمار تفکیکی تعداد و نوع شکایات دریافتی در سه ماهه سوم سال جاری، بررسی روند رسیدگی به شکایات و تبیین اقدامات انجام شده در هر مرحله، تحلیل نقاط قوت و ضعف فرآیند رسیدگی به شکایات، ارائه راهکارهای عملی و پیشنهادات سازنده برای بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات بود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در این کمیته گفت: جلب رضایت مراجعین و ضرورت پاسخگویی سریع به شکایات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
دکتر محمد محمدی با اشاره به نقش کلیدی کمیته گزارش تحلیلی و آسیبشناسی بررسی شکایات در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده افزود: مصوبات و ارائه گزارشهای دورهای از عملکرد این کمیته پیگیری مستمر صورت پذیرد.
در ادامه جلسه؛ مدیران حوزههای بهداشت و درمان، آموزش و غذا و دارو به ارائه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص موضوعات مطرح شده در گزارش و راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات پرداختند.
نظر شما :