منابع انسانی
مسئول واحد : الهام شکوری بزدی
کارشناس مدیریت دولتی
تلفن تماس: 051-52542503-6 داخلی 414
شرح وظایف واحد منابع انسانی:
۱-کنترل و تکمیل مدارک اولیه پرسنل، پیگیری رفع نواقص مدارک، تشکیل پرونده جهت کلیه کارکنان، بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط
۲-دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
۳-ثبت کلیه اطلاعات مورد نیاز در سیستم پرسنلی
۴-انجام مکاتبات اداری در موضوعات ارجاع شده از مافوق
۵-صدور ابلاغ های تغییر و تعیین محل خدمت پرسنل
۶-اجرای بخشنامه های مختلف اعم از اعمال ضرایب سالیانه حقوق برای کلیه کارکنان رسمی،پیمانی، قانون کار و قراردادی.
۷-ابلاغ کلیه دستور العمل ها و اطلاعیه های مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی.
۸-نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و آیین نامه ها و اعلام بموقع محدودیتها و موانعی که موجب عدم اجرای صحیح آنها می گردد به مدیر واحد و یا معاونت های مافوق
۹-انجام هماهنگی های لازم با مسئولین واحدها به منظور برگزاری جلسات کمیته ها (نقل و انتقالات، انتصابات، بازنشستگی و ...) و ارسال صورتجلسات در موعد مقرر به معاونت تخصصی
۱۰-اعلام شروع بکار یا پایان کار کارکنان اعم از طرحی، پیمانی، قراردادی و ... به مدیریت منابع انسانی و معاونت تخصصی
۱۱-تهیه و ارائه فرم تسویه حساب کارکنانی که با دانشگاه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به حوزه منابع انسانی دانشگاه
۱۲-اعلام اسامی بازنشستگان به مدیریت منابع انسانی ابتدای هر سال، اعلام به پرسنل مربوطه جهت ارائه مدارک لازم و ارسال پرونده و سایر مستندات یکماه قبل از تاریخ بازنشستگی به اداره بازنشستگی
۱۳-تهیه و تنظیم لیست کارکرد ماهانه پرسنل و ارجاع به امور مالی
۱۴-صدور احکام پرسنلی ، بررسی پرونده پرسنل بصورت دوره ای و رفع نواقص آنها
۱۵-تنظیم قرارداد کار پرسنل طرح پزشک خانواده و تمدید قرارداد قبل ازانقضا مدت قرارداد قبلی طبق ضوابط مربوطه
۱۶-تمدید قرارداد کلیه کارکنان پیمانی و قرارداد انجام کار معین بر اساس ضوابط مربوطه.
۱۷-بررسی پرونده های ارتقاء طبقه و رتبه و تهیه مستندات لازم
۱۸-پاسخگوئی به ارباب رجوع
۱۹-انجام ارزیابی عملکرد سالیانه مدیران و کارمندان
۲۰-کنترل حضور و غیاب کارکنان، کنترل مجوزهای صادرشده و پیگیری نواقص ثبت ورود و خروج در سامانه تردد
۲۱-تهیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و سیستم پرسنلی
۲۲-تهیه گزارش اضافه کاری از اطلاعات حضور و غیاب و ارسال آن به امور مالی واحد
۲۳-گزارش گیری و بررسی مانده مرخصی های کارکنان و در صورت لزوم اعلام به پرسنل
۲4-برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با امور اداری و کارگزینی جهت افزایش آگاهی کارکنان از قوانین و مقررات و حقوق ایشان در صورت لزوم
۲5-پیگیری صدور کارت شناسایی پرسنلی
۲6-انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق