منابع انسانی

تعداد بازدید:۱۳۲۷

   

مسئول واحد : الهام شکوری بزدی

کارشناس مدیریت دولتی

 

تلفن تماس:  051-52542503-6 داخلی 414

 

 

 

شرح وظایف واحد منابع انسانی:

۱-کنترل و تکمیل مدارک اولیه پرسنل، پیگیری رفع نواقص مدارک، تشکیل پرونده جهت کلیه کارکنان، بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط

۲-دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی

۳-ثبت کلیه اطلاعات مورد نیاز در سیستم پرسنلی

۴-انجام مکاتبات اداری در موضوعات ارجاع شده از مافوق

۵-صدور ابلاغ های تغییر و تعیین محل خدمت پرسنل

۶-اجرای بخشنامه های مختلف اعم از اعمال ضرایب سالیانه حقوق برای کلیه کارکنان رسمی،‌پیمانی، قانون کار و قراردادی.

۷-ابلاغ کلیه دستور العمل ها و اطلاعیه های مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی.

۸-نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و آیین نامه ها و اعلام بموقع محدودیتها و موانعی که موجب عدم اجرای صحیح آنها می گردد به مدیر واحد و یا معاونت های مافوق

۹-انجام هماهنگی های لازم با مسئولین واحدها به منظور برگزاری جلسات کمیته ها (نقل و انتقالات، انتصابات، بازنشستگی و ...) و ارسال صورتجلسات در موعد مقرر به معاونت تخصصی

۱۰-اعلام شروع بکار یا پایان کار کارکنان اعم از طرحی، پیمانی، قراردادی و ... به مدیریت منابع انسانی و معاونت تخصصی

۱۱-تهیه و ارائه فرم تسویه حساب کارکنانی که با دانشگاه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به حوزه منابع انسانی دانشگاه

۱۲-اعلام اسامی بازنشستگان به مدیریت منابع انسانی ابتدای هر سال، اعلام به پرسنل مربوطه جهت ارائه مدارک لازم و ارسال پرونده و سایر مستندات یکماه قبل از تاریخ بازنشستگی به اداره بازنشستگی

۱۳-تهیه و تنظیم لیست کارکرد ماهانه پرسنل و ارجاع به امور مالی

۱۴-صدور احکام پرسنلی ، بررسی پرونده پرسنل بصورت دوره ای و رفع نواقص آنها

۱۵-تنظیم قرارداد کار پرسنل طرح پزشک خانواده و تمدید قرارداد قبل ازانقضا مدت قرارداد قبلی طبق ضوابط مربوطه

۱۶-تمدید قرارداد کلیه کارکنان پیمانی و قرارداد انجام کار معین بر اساس ضوابط مربوطه.

۱۷-بررسی پرونده های ارتقاء طبقه و رتبه و تهیه مستندات لازم

۱۸-پاسخگوئی به ارباب رجوع

۱۹-انجام ارزیابی عملکرد سالیانه مدیران و کارمندان

۲۰-کنترل حضور و غیاب کارکنان، کنترل مجوزهای صادرشده و پیگیری نواقص ثبت ورود و خروج در سامانه تردد

۲۱-تهیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و سیستم پرسنلی

۲۲-تهیه گزارش اضافه کاری از اطلاعات حضور و غیاب و ارسال آن به امور مالی واحد

۲۳-گزارش گیری و بررسی مانده مرخصی های کارکنان و در صورت لزوم اعلام به پرسنل

۲4-برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با امور اداری و کارگزینی جهت افزایش آگاهی کارکنان از قوانین و مقررات و حقوق ایشان در صورت لزوم

۲5-پیگیری صدور کارت شناسایی پرسنلی 

۲6-انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق

 

 

آخرین ویرایش۱۶ تیر ۱۴۰۱