شرح وظایف
اهم اقدامات و فعالیتهایی که در دفتر ریاست دانشگاه و دبیرخانه دفتر ریاست انجام میگیرد به شرح ذیل میباشد:
- تعیین و برنامه ریزی قرار ملاقات با ریاست دانشگاه
- برنامه ریزی جلسات ریاست دانشگاه
- برنامه ریزی جلسات قائم مقام ریاست دانشگاه
- پاسخگوئی تلفنی وحضوری به مراجعین محترم
- تهیه وتنظیم مکاتبات ریاست دانشگاه
- تهیه وتنظیم احکام فوق العاده مدیریت اعضاء هیات علمی واحکام تمام وقتی مدیران ستادی وپزشکان پیام آور
- ثبت ، صدور وتوزیع نامه های ریاست محترم دانشگاه ، مدیر دفتر ریاست ، قائم مقام ریاست دانشگاه ، مشاور ریاست و رئیس کمیته برنامه ریزی ومسئول دبیرخانه شورای سلامت استان
- تایپ نامه های ریاست دانشگاه ، قائم مقام ریاست ، مدیردفترریاست وبعضا" رئیس کمیته برنامه ریزی وشورای سلامت
- تایپ کلیه احکام فوق العاده مدیریت اعضاء هیات علمی وپزشکان تمام وقت پیام آور
- فاکس کلیه نامه های خارج ازکشور درسطح دانشگاه ونامه های داخلی ریاست دانشگاه
- تنظیم کارتابل های ریاست دانشگاه – قائم مقام ریاست دانشگاه و مدیردفترریاست
- پیگیری مکاتبات انجام شده حسب الامر ریاست دانشگاه