شرح وظایف

تعداد بازدید:۲۱۰۸

اهم اقدامات و فعالیتهایی که در دفتر ریاست دانشگاه و دبیرخانه دفتر ریاست انجام میگیرد به شرح ذیل میباشد:

-         تعیین و برنامه ریزی قرار ملاقات با ریاست دانشگاه

-         برنامه ریزی جلسات ریاست دانشگاه

-         برنامه ریزی جلسات قائم مقام ریاست دانشگاه

-         پاسخگوئی تلفنی وحضوری به مراجعین محترم

-         تهیه وتنظیم مکاتبات ریاست دانشگاه

-         تهیه وتنظیم احکام فوق العاده مدیریت اعضاء هیات علمی واحکام تمام وقتی مدیران ستادی وپزشکان پیام آور

-         ثبت ، صدور وتوزیع نامه های ریاست محترم دانشگاه ، مدیر دفتر ریاست ، قائم مقام ریاست دانشگاه ، مشاور ریاست و رئیس کمیته برنامه ریزی ومسئول دبیرخانه شورای سلامت استان

-         تایپ نامه های ریاست دانشگاه ، قائم مقام ریاست ، مدیردفترریاست وبعضا" رئیس کمیته برنامه ریزی وشورای سلامت

-         تایپ کلیه احکام فوق العاده مدیریت اعضاء هیات علمی وپزشکان تمام وقت پیام آور

-         فاکس کلیه نامه های خارج ازکشور درسطح دانشگاه ونامه های داخلی ریاست دانشگاه

-         تنظیم کارتابل های ریاست دانشگاه – قائم مقام ریاست دانشگاه و مدیردفترریاست

-         پیگیری مکاتبات انجام شده حسب الامر ریاست دانشگاه

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۲