خدمات قابل ارائه میزخدمت حضوری

تعداد بازدید:۳۰
  • ارائه راهنمایی و توضیحات لازم جهت کلیه خدمات الکترونیکی حوزه ریاست و معاونت های درمان، آموزش، بهداشت و...

  • ثبت کلیه جزئیات مرتبط با درخواست ها یا شکایات به همراه دسته بندی و اولویت­‌بندی هر یک از آنها

  • انجام تحقیق و بررسی برروی رویدادها و درخواست ها

  • رفع و رسیدگی به شکایات و یا درخواست های ثبت شده در اسرع وقت

  • ارجاع به شکایات و یا درخواست های ثبت شده به سطوح بعدی جدول ارجاع مطابق با زمانبندی‌های توافق شده

  • مطلع ساختن مراجعه کنندگان از روند رسیدگی به درخواست جهت رفع مشکل

  • ثبت نام و دریافت مدارک لازم جهت افراد نیازمند به داروی متادون و پیگیری روند دریافت آن توسط بیمار

  • ارجاع مشکلات دارویی، درمانی یا مالی بیمار به واحدهای مربوطه و یا معرفی به خیرین

  • انجام راهنمایی های لازم جهت نقل و انتقالات دانشجویان و خدمت طرح آنان

  • دریافت استعلامات حوزه نظام وظیفه از ارباب رجوع و تحویل آن به واحد حراست

  • ثبت درخواست ملاقات چهره به چهره با ریاست محترم دانشگاه، به صورت مکتوب در فرم مربوطه با توضیح شرح حال و ارائه رسید و کدپیگیری به ارباب رجوع وانجام ملاقات در اولین فرصت

  • انجام نظرسنجی و پیگیری های لازم در رابطه با ارزیابی رضایتمندی مراجعه کنندگان

آخرین ویرایش۲۰ فروردین ۱۴۰۳