شرح وظایف

تعداد بازدید:۱۰۶

شرح وظایف:

  1. برنامه­ ریزی، نظارت و هماهنگی در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی

  2. برون­سپاری امور پشتیبانی (تاسیسات، حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، طبخ و توزیع غذا و...) به بخش خصوصی

  3. نظارت بر اداره قراردادها و مناقصات در حوزه مدیریت پشتیبانی

  4. ارتقای سطح کیفی و توسعه امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی کارکنان

  5. تهیه دستورالعملهای لازم درخصوص امور پشتیبانی و صدور به واحدهای تابعه

  6. نظارت بر امور مالی و بازرگانی (تدارکات و انبارها) براساس آیین­نامه مالی معاملاتی، دستور العمل­ها و بخشنامه­ها

  7. اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمائی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه.

  8. بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .

  9. نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها

  10. نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاههای تحت سرپرستی.

  11. نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره.

  12. نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان بمنظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها.

  13. پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.

  14. کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.

  15. پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با اداره دارایی  و پیگیری امور خودروئی دانشگاه

  16. سامان بخشی ماموریتهای برون شهری و نظم بخشی به ماموریتهای درون شهری

  17. پشتیبانی امور سمینارها و همایشها

  18. نظارت بر ثبت و ارسال کلیه مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)

  19. نظارت و پیگیری درخصوص صرفه­جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه

  20. نظارت بر حسن اجرای وظایف ادارات زیرمجموعه و تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت مقام­های مافوق

  21. پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی

  22. تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت واحدهای متقاضی

  23. انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

  24. تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات

  25. حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری

  26. برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

  27. برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

  28. سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه

  29. پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها

  30. پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه واحدهای زیرمجموعه

  31. برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی

  32. انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها

  33. رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

  34. امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و ... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

  35. نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم

  36. شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور

  37. بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق

آخرین ویرایش۱۳ تیر ۱۴۰۲