شرح وظایف
شرح وظایف:
-
برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی
-
برونسپاری امور پشتیبانی (تاسیسات، حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، طبخ و توزیع غذا و...) به بخش خصوصی
-
نظارت بر اداره قراردادها و مناقصات در حوزه مدیریت پشتیبانی
-
ارتقای سطح کیفی و توسعه امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی کارکنان
-
تهیه دستورالعملهای لازم درخصوص امور پشتیبانی و صدور به واحدهای تابعه
-
نظارت بر امور مالی و بازرگانی (تدارکات و انبارها) براساس آییننامه مالی معاملاتی، دستور العملها و بخشنامهها
-
اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمائی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه.
-
بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .
-
نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها
-
نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاههای تحت سرپرستی.
-
نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره.
-
نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان بمنظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها.
-
پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.
-
کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.
-
پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با اداره دارایی و پیگیری امور خودروئی دانشگاه
-
سامان بخشی ماموریتهای برون شهری و نظم بخشی به ماموریتهای درون شهری
-
پشتیبانی امور سمینارها و همایشها
-
نظارت بر ثبت و ارسال کلیه مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)
-
نظارت و پیگیری درخصوص صرفهجویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه
-
نظارت بر حسن اجرای وظایف ادارات زیرمجموعه و تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت مقامهای مافوق
-
پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی
-
تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت واحدهای متقاضی
-
انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
-
تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
-
حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری
-
برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
-
برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
-
سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
-
پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
-
پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه واحدهای زیرمجموعه
-
برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
-
انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
-
رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
-
امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و ... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
-
نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم
-
شرکت در نشستها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور
-
بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق