رسالت،چشم انداز،ارزشها

تعداد بازدید:۹۱

مدیریت خدمات پشتیبانی در نظر دارد با بکارگیری اصول مدیریت کیفیت و پایش و ارزیابی برنامه های خود، به اهداف ذیل دست یابد:

  • نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه وصلاح دولت و دانشگاه

  • ساماندهی و تامین وسیله ایاب و ذهاب وماموریت کارکنان ستاد دانشگاه

  • نظارت بر دریافت،نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه

  • نگهداری وتامین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان

  • نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های اداری

  • برنامه ریزی،آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه

  • نظارت بر تامین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه،تاسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی

  • انجام امور مربوط به مراسلات ومدیریت دبیرخانه مرکزی دانشگاه

  • نظارت برثبت، نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه

  • ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه

  • انجام امور مربوط به برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات درچارچوب آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه

آخرین ویرایش۱۳ تیر ۱۴۰۲