رسالت،چشم انداز،ارزشها
مدیریت خدمات پشتیبانی در نظر دارد با بکارگیری اصول مدیریت کیفیت و پایش و ارزیابی برنامه های خود، به اهداف ذیل دست یابد:
-
نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه وصلاح دولت و دانشگاه
-
ساماندهی و تامین وسیله ایاب و ذهاب وماموریت کارکنان ستاد دانشگاه
-
نظارت بر دریافت،نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه
-
نگهداری وتامین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان
-
نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های اداری
-
برنامه ریزی،آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه
-
نظارت بر تامین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه،تاسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی
-
انجام امور مربوط به مراسلات ومدیریت دبیرخانه مرکزی دانشگاه
-
نظارت برثبت، نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه
-
ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه
-
انجام امور مربوط به برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات درچارچوب آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه