معرفی مدیریت منابع انسانی

تعداد بازدید:۵۶
معرفی مدیریت منابع انسانی

معرفی مدیریت منابع انسانی دانشکده

فاطمه طالب زاده


شرح وظایف


  1. اجرای قوانین و آئین‌نامه‌های استخدامی اعضاء هیات علمی و کارکنان غیرآموزشی و پیش‌بینی کادر علمی اداری فنی، درمانی مورد نیاز دانشگاه.

  2. اداره امور استخدامی طبق مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط و مشارکت در تهیه و تنظیم بودجه پرسنل.

  3. تهیه و ارائه برنامه‌های رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن.

  4. ارائه نظریات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشگاه به منظور پیشبرد هدف‌های جاری دانشگاه در امور اداری.

  5. رعایت حقوق کارکنان دانشگاه و جلوگیری از تضییع حق آنان.

  6. تهیه و پیشنهاد سیستم تشویق و تنبیه کارکنان به منظور رعایت عدالت اداری.

  7. انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و برکناری اعضاء هیات علمی براساس مقررات و آئین‌نامه‌های مربوطه.

  8. تهیه احکام ترفیع و ارتقاء اعضاء هیات علمی.

  9. نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیات علمی در پرونده‌های استخدامی آنان.

  10. اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیات علمی و اجرای خط مشی‌هایی که در این رابطه از طرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است.

  11. پیش‌بینی و اظهار نظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشگاه با همکاری دفتر بودجه و تشکیلات.

  12. انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و برکناری کارکنان براساس مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط.

  13. اجرای مصوبات انضباطی کارکنان و رسیدگی به اجرای خط مشی‌هایی که در آن رابطه ابلاغ گردیده است.

  14. تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان غیرآموزشی همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پست‌های سازمانی و یا طرف دیگر با همکاری واحد تشکیلات.

  15. تخصیص پست‌های ثابت سازمانی به طبقات شغل رسته‌های مختلف طرح طبقه‌بندی مشاغل.

  16. اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل با همکاری واحدهای ذی‌ربط.

  17. فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه با رعایت مقررات و با در نظر گرفتن امکانات و شرایط فنی و مالی دانشگاه.

  18. انجام امور مربوط به بیمه و بهداشت درمان کارکنان دانشگاه.

  19. پرداخت کمک‌های غیرنقدی کارکنان با همکاری واحدهای مربوط.

  20. تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان از قبیل: شرکت‌های تعاونی مصرف و مسکن و اعطاء وام‌های ضروری و غیره.

  21. نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی مصرف، مسکن و باشگاه دانشگاه.

  22. انجام امور رفاهی مربوط به میهمانان دانشگاه و همکاری در رفع نیازمندی‌های آنان.

  23. انجام مراحل بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیئت علمی.

  24. انجام مکاتبات لازم در جهت تامین نیازمندی‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران دانشگاه.

مدیریت منابع انسانی


  • فاطمه طالب زاده
  • خراسان رضوی، تربت جام، خیابان تایباد، ستاد مرکزی
  • تلفن : 051-52524520 داخلی 230
آخرین ویرایش۲۸ دی ۱۴۰۳