مدیریت منابع انسانی

تعداد بازدید:۱۲

 

معاونت توسعه مدیریت و منابع

فاطمه طلالب زاده



سمت: مدیریت منابع انسانی
آدرس محل کار: تربت جام - خیابان تایباد - ستاد مرکزی
تلفن مستقیم: 52524520-051 داخلی 230

شرح وظایف :

  • اجرای قوانین و آئین‌نامه‌های استخدامی اعضاء هیات علمی و کارکنان غیرآموزشی و پیش‌بینی کادر علمی اداری فنی، درمانی مورد نیاز دانشگاه.

  • اداره امور استخدامی طبق مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط و مشارکت در تهیه و تنظیم بودجه پرسنل.

  • تهیه و ارائه برنامه‌های رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن.

  • ارائه نظریات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشگاه به منظور پیشبرد هدف‌های جاری دانشگاه در امور اداری.

  • رعایت حقوق کارکنان دانشگاه و جلوگیری از تضییع حق آنان.

  • تهیه و پیشنهاد سیستم تشویق و تنبیه کارکنان به منظور رعایت عدالت اداری.

  • انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و برکناری اعضاء هیات علمی براساس مقررات و آئین‌نامه‌های مربوطه.

  • تهیه احکام ترفیع و ارتقاء اعضاء هیات علمی.

  • نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیات علمی در پرونده‌های استخدامی آنان.

  • اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیات علمی و اجرای خط مشی‌هایی که در این رابطه از طرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است.

  • پیش‌بینی و اظهار نظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشگاه با همکاری دفتر بودجه و تشکیلات.

  • انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و برکناری کارکنان براساس مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط.

  • اجرای مصوبات انضباطی کارکنان و رسیدگی به اجرای خط مشی‌هایی که در آن رابطه ابلاغ گردیده است.

  • تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان غیرآموزشی همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پست‌های سازمانی و یا طرف دیگر با همکاری واحد تشکیلات.

  • تخصیص پست‌های ثابت سازمانی به طبقات شغل رسته‌های مختلف طرح طبقه‌بندی مشاغل.

  • اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل با همکاری واحدهای ذی‌ربط.

  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه با رعایت مقررات و با در نظر گرفتن امکانات و شرایط فنی و مالی دانشگاه.

  • انجام امور مربوط به بیمه و بهداشت درمان کارکنان دانشگاه.

  • پرداخت کمک‌های غیرنقدی کارکنان با همکاری واحدهای مربوط.

  • تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان از قبیل: شرکت‌های تعاونی مصرف و مسکن و اعطاء وام‌های ضروری و غیره.

  • نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی مصرف، مسکن و باشگاه دانشگاه.

  • انجام امور رفاهی مربوط به میهمانان دانشگاه و همکاری در رفع نیازمندی‌های آنان.

  • انجام مراحل بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیئت علمی.

  • انجام مکاتبات لازم در جهت تامین نیازمندی‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران دانشگاه.

آخرین ویرایش۱۰ اسفند ۱۴۰۳